to be.

HeyheyHEY!
 
Blöh, bloggsuget har inte riktigt funnits på senaste. Jag vill, men det har som inte blivit av. Men nu gör vi ett försök. ^^
 
Denna vecka har familjen Krigsman varit och hälsat på, det har varit trevlig. Varit på liseberg en dag och härjat, kul med karuseller vettni! Annars har det varit mycket bus och mys. Men nu har dom åkt hem och idag är jag ledig, så det har bara blivit en degdag. Var även ut igår så det kan ju också bidra till degdagen :D
 
Imorgon är jag ochså ledig så då blir det en shopping dag (: Var väldigt längesedan jag var på stan och strosade, ska bli trevligt, hoppas det blir fint väder.
 
oh well, nu ska jag fortsätta kika lite tv och dega (; Hoppas detta är början på ett nytt bloggsug!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0