En kväll.

Hey. Gårdagen var väldans trevlig. Vi käkade supergod pizza, tömde en hel box med rödvin och kikade två filmer (:



Den här var lite halvseg. I hela filmen så var det tydligen typ två minuter som var lite spännande men då var jag på toaletten och missade det. Haha. Så ingen film jag rekomenderar sådär.



Men den här filmen är verkligen något jag rekomenderar. Riktigt bra. Jag trodde att den skulle vara bra, men var inte riktigt som jag hade förväntat mig, den var BÄTTRE (: Och Ryan Gosling hade ju en rätt mumsig roll (: Tystlåten hardass :D


Dock blev kvällen lite sen ^^ Plötsligt så var den typ tre på natten och det gick inga spårvagnar, så det blev taxi för oss. Oh well, var inte så värst dyrt ändå.

Vi har legat i sängen till halv tolv idag (; Men nu är vi båda uppe och alärta, har tillome storstädat (: Åker ju till Stockholm imorgon, så då vill man ju göra det lite fint här hemma först (:

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0