Tibax.

Hej Vänner.

Nu är jag tillbaka till Göteborg (eller ja kom hem i förrgår ^^) efter min underbara tripp till Stockholm och till min käre kusin. Har haft det helt underbart; vädret har varit strålande, shoppingen har varit underbar och det var fantastiskt roligt på min kusin Sannas 40-års kalas. Plus att jag har fått busa runt med min gudson Nilas och hans bror Lo och myst med finaste chihuahuan Shy. <3 En wunderbar helg helt enkelt! Dock har jag inte tagit destomer bilder, tyvärr. Varit too bizzey ^^

Och på fredag så sticker vi ju upp till norraste norr (; Längtar som en galning. Hoppas det blir någolunda väder så man kan brassa lite med skotern (; Och grilla lite korv såklart. HOhi, nu blir det mys i soffan och lite OC (:

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0