wonderful wednesday.



Dagen började med att jag drog på mig dessa paltor (klänningen är från erikshjälpen som jag sytt upp lite) och for iväg och släppte av Jonas vid järntorget, plockade upp Sandra hos henne och körde till erikshjälpen. Kom dit lite efter tolv och rackarns vad mycket folk det var, helt crazy ^^ Träffade även söta Ebba och hennes pojkvän där, den var ju inte så konstigt eftersom för oss vintagejägare är ju onsdag på erikshjälpen ett måste, eller? :D

Och fynd hittade jag OHja!



En fantastisk liten resväska för endast 125:- Perfekt nu till min lilla Stockholmstripp som jag ska ta (:









Och dessa tre kunde jag ju inte bara låta bli! 1. En perfekt liten handväska, den lilla svarta, som jag har letat efter så länge. Och nu är den funnen (: 2. En plånbok som bara skrek mitt namn, eller vad säger ni? (; 3. Sen även ett sött litet jordgubbshalsband, fick en liten juicy couture känsla över det hela. 30:- TAGET! ^^

Nu sover jag gott inatt! (:
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0