Party of five.

Har varit lite snålt om film uppdateringar på senaste, eller rättare sagt har det varit snålt om uppdateringar punkt. ^^ Nu när jul och nyrår är över kommer det nog sätta igång lite bättre ok ? (; Här kommer iaf fem filmer som jag sett. (tre av dom har jag faktiskt sett idag :D)



För ett tag sen kikade jag denna film. Mycket bra, väldigt spännande och många bra skådespelare.
En lite annorlunda 'smitta' film. Klart sevärd!




Den här var ockås väldigt bra, både väldigt bra, sorglig, hemsk och sjukt rolig på samma gång. Sen älskar ju jag verkliogen filmer som utspelar sig under 50-60 talet. Så mycket fint att titta på!




Denna kikade jag imorse, faktiskt inte lika 'corny' som jag hade förväntat mig. Så det var en riktigt bra 'kika-på-morgonen-för-tjejer-film' (:




Hoho, sen kikade jag och Jonas på den här. HAH. Jah.. det var ju final destination. Så man vet ju lite vad man får. Hade dock helt okejiga (nytt ord?^^) special effekter. Jag tyckte iaf att den var bättre än vissa av dom förgående (: Men ändå..det var ju en final destination ^^




Och nu på kvällen har vi kikat denna otroligt sevärda film. Riktigt bra. Måste ju erkänna att den blev ju inte sämre av att Liv Tyler, en av mina kvinnliga favorit sådisar, och Charlie Hunnman, en av mina favorit ögongodisar, hade huvudrollerna. Sicken trevlig kombo (; Men bortsett från det så var det en riktigt bra handling! Vad är man villig att göra för kärleken? Det ni..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0