the trip.

Nu är vi hemma från våran shoppingrunda. Blev lite smått och gott.









Vi började på systemet, handlade lite gott inför helgen. Sen kikade jag in på skopunkten, hittade inget där. Vandrade vidare till mediamarkt där Jonas var, klämde lite på kameran som jag beställt. Sen blev det lite handling på coop, och efter det var vi tvungen att ta en liten 'sockerpaus' innan vi drog vidare till ikea. Vi satsade på all american denna gång :)






På ikea hittade jag en ny ram till min stora tavla och en tredje lampa (den vita) till min lilla lamptrio. Och lite annat smått. Mycket nöjd med våra inköp (: Käkade även middag för billig peng på ikea. En lyckad tripp. Nu blir  det moviedax. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0