Skruv & mejsel.

Igår var jag händig minsann. Eftersom vi inte ens får borra ett endaste hål i våra väggar (!!!?!) så tar man vad man har. Det finns några hål i våran vardagsrumsvägg så jag tänkte skruva upp en tavellist där dock passade inte hålen i listen med hålen i väggen så jag fick borra lite extra hål i listen, handyman!
 
 
 
Tada! Nu ska jag bara hitta bilder att ha i ramarna ^^ Och sen skulle det ju passa finfint med vita väggar istället för dessa fula, meen vi får ju heller inte måla om såatteh (!!!?!?!!) Man tar vad man har som sagt.
 
Och medan jag fixade detta så gjorde Jonas fruktsallad som vi kunde njuta av efter (;
 
 
Han är en kitchen-handyman han (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0