nyinkommet.

Hejsvejs.

Idag har jag varit på stan och strosat runt själv en sväng, rätt skönt att gå ensam ibland, ha på nån bra musik i öronen och bara strosa. Var och letade lite skor, hittade dock inga. Var också in på myrorna och emmaus, och OJ vad endorfinerna flödade när jag kom in på emmaus. Så mycket nytt, så mycket fint! Ojojoj! Tror jag provade ungefär 15 plagg :D Men det var bara två saker som passade, men jag är nöjd ändå. Jag ska visa er någon annan dag. Men här har jag iaf två andra finfina saker som jag hittat.



Denna hittade jag på emmaus idag, ska få bli min nya sminkväska, min gamla är alldelens för liten och alldelens för sliten.



Och dessa små godisbitar hittade jag på jobbet härom dan, helt nyinkommna! Love'em!
Det var ju så jag, pastellit och gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0