the trip.

Hej vänner. Long time no see.

Ja juste, nu är jag hemma i gbg igen, kom i måndags. Tänkte ge er en liten snabbgenomgång av mina dagar uope i norr.

Jag har allmänt bara tagit det riktigt banjo och njutit varje sekund av ledigheten och lugnet.


Fredag

Vi hoppade på planet och drog iväg uppåt i landet.



Landade i Luleå där syster plockade upp oss. Det var VINTER! (;




Lördag

Jag, Jonas och papi tog skotrarna ut på en liten upptäcksfärd, och vad hittade vi? Snö minsann! (:

 





Vi busade även med denna lilla going, Malte, grannens hund.




Söndag

Vi tog det allmänt chill och spelade supermario med Jonas brorsbarn.




Måndag

Har faktiskt inga bilder från måndagern, kommer heller inte ritkigt ihåg vad vi gjorde, oh well (:


Tisdag

Vi tog ut skotrarna än en gång, men denna gång var det jag, papi och Mallis som var ute.













Det var ju även Jonas födelsedag denna dag, tog dock inga bilder på kalaset, men vi mumsade massa smaskigt vill jag lova (:


Onsdag

Tror det var på onsdag jag var hos syster min och spelade lite mer mario med henne och Anne, om jag inte minnsa fel (: Och åt pizza gjorde vi (:

Torsdag

Jag och syster var på stan och inhandlade det som behövdes inför helgen (:


Fredag

Jag kickade ass i mario och klarade tillslut av sista bossen på sista banan, WOOP!



Sedan färgade jag även håret på syster, umgicks lite med min vän Lotta och hennes vovve Bobby, och spelade lite sällskapsspel med Jonas, Jonas Bror Daniel och hans fru Jenny.


Lördag

Denna dag färgade jag om systers hår (blev inte så lyckat första gången), bakade lite till Annes födelsedag, sen drog jag, Ulli och Erika till Anne och sen partade vi gärnet ^^




Söndag

Söndag var en liten degdag om jag säger så. Så jag hängde mest med Mallis och gosade (:








Måndag

Ja då var det hemfärd som gällde, blev en lång jäkla resa, med lite förseningar och sånt. Men tillslut kom vi hem till Göteborg igen (:


Kommentarer
Postat av: Clara

Åh jag vill också dit nått i vinter ! det ända stället där det är riktig vinter !

KRAM MOSTER ! :DDD

2012-03-02 @ 11:19:40
URL: http://kndhlm.blogg.se/
Postat av: Katti

Ja det är det verkligen, supermycket snö (:

KRAM GULLUNGE! (;

2012-03-02 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0