underbara.

Men tusan vilket finfint väder det varit idag då, eller ja hela denna vecka, men idag har jag bara jobbat till två så då kunde man ju vara ute och njuta av det fina vädret. Dagen har varit härlig.

Först har jag jobbat 8-14 sen har jag shoppat fina vårkläder, sen träffade jag upp min käreste på stan bjöd han på mjukglass. Sen prommade vi ända till subways i linné och käkade en macka i slottsskogen. Fantastiskt.

Men när jag kom hem var jag slut, mina fötter är smått döda. Efter att ha jobbat 12 timmar igår och prommat runt idag såär dom lite mörbultade, men det var det värt (: Så jag tog en snooze. Såå skönt! Och en kikat lite BB och sen bakat muffins, som btw INTE blev så bra. Buh. Något gick totally wrong och dom såg ut som svampar och var svampiga. Oh well man kan ju inte alltid vara bäst (; Och Jonas tyckte om dom så det var ju inte allt förgäves ^^

Imorgon är jag ledig så då blir det storstäd, en sväng till backaplan för emmaus och biltema och sen kanske en trevlig fika med trevliga Julia (:

Nu blir det iaf sängen för mig. PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0