at last.

Sicken underbar dag. Jag, Ebba och Sandra har varit på en secondhand runda. Och vilka fynd vi gjort.
Vi började med stadsmissionen vid Mariaplan, där hittade jag en söt liten väst och en blus. Sen drog vi iväg till holmens marknad, där hittade jag en kjol och.. ÄNTLIGEN.. så hittade jag LAMPAN, the one and only!





Åh, så himla länge har jag velat ha en sådan, och äntligen, äntligen har jag hittat en! Är SÅ nöjd.
Nu står den och stoltserar i hallen, blev toppen bra!

Sen var vi även på emmaus vid backaplan där jag hittade en söt liten klänning. Så ja, det var en riktigt fyndardag! I L I K E IT! (:

Nuska jag gå och städa lite så resten av lägenheten blir lika fin som lampan! (NÖJD TJEJ!) (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0