Lot's of goodies!

Hmm, nu har filmerna hopat sig så här får ni bara en snabbis vad jag tyckte om filmerna (;
 
 
Inte så bra, lite spännande men finns inget som knyter ihop filmen /:
 
 
 
 
Oh, denna var mysig. Dock är jag ju en animerat-fan men ändå, mys mys!  Se se! (:
 
 
 
 
Hah, den här får då tummen upp. Riktigt rolig! Men så är det ju också två av dagens bästa komiker med så (:
 
 
 
 
Okej, vet inte hur jag ska beskriva en här filmen.. MYSIGAST EVER! SÅ BRA! Åh jag vill se den igen, utan att ha sett den (: ÅH! Denna är ju bara ett MÅSTE! OKEJ!
 
 
 
 
Åh, den här var också himla bra! Mysig! Sen var ju Joel Kinnaman med! TIHI! (;
 
 
 
 
Ne, jag hade höga förväntningar om denna, men icket! Alldelens förmycket slowmotion och 'häftiga' ljud och specialeffekter. Inte tummen upp!
 
 
 
 
Denna såg jag med x antal tårar i ögonen, också en man borde se!
 
 
 
 
Den här filmen känns lite som att dom gjort den för att första gick så bra, denna är INTE bra. Jag har sett den tidigare men hade glömt bort hur dålig den var! :D ALLA borde ha sett ettan med denna kan man nog skippa!
 
 
 
Jah, enjoy! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0