and again the three.

Okej, nu har jag sett en riktigt bra film, sjukt gripande!
 
 
Mr. Butler gör en sån otroligt bra roll. Ja jag vet inte riktit vad jag ska skriva, svårt att ändå skriva 'jättebra film' om en film som är så hemsk. Men jag tycker ändå att det är bra att se sådana filmer, för att bli mer uppmärksam om vad som händer/har hänt i världen. Tycker verkligen denna ska ses!
 
 
 

Sen har vi set denna för ett tag sen, inte dirket lika seriös :D Jonas tyckte nog den var bättre än vad jag gjordemen helt klart smårrolig och smått sjuk :D
 
 
 
Jag och syster kikade denna, helt okej. Jag gillar ju verkligen superhjälte filmer så jag var inte så svårflörtad ! (:
 
 
Ja det var dom tre för denna gång (: Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0