so much to see, so little time!

oj, nu var det längesen jag uppdaterade er med filmer. Blitt en hel del nu på senaste! So here you go.
 
 
 Alltså denna var faktiskt inte så himla bra, väldigt lik paranormal activity, fast sämre. Kan väl inte säga att den var dålig, men bara.. bleh. Så nja, inte direkt en tumme upp.
 
 
 
 
Men den här får definitivt en tumme upp (; Man måste ju bara älska Tim Burtons filmer <3 Och Johnny depp!!
 
 
 
 
 
Jag måste faktiskt säga att jag var lite besviken på den är filmen. Trodde den skulle vara bättre på nått sätt. Dock helt okej, men jag hade förväntat mig nått spektakulärt.
 
 
 
 
Hah, den här var å andra sidan mycket bättre och roligare än jag förväntat, mycket bra skådisar i denna film!
 
 
 
 
En stor tumme ner är vad denna filmen får av mig, så himla dålig. Jag och Sandra skulle mysa framför nån trevlig film, och så valde jag denna ruttna film. Så tråkig och utdragen. Vi såg inte ens klart hela. Nej, verkligen inte att rekomendera!
 
Det var allt för denna gång! (; Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0