the bestest.

Denna helg har ju varit riktigt bra, ledig helg. Jag och syster har varit på en stor secondhand-runda. Både lördag och söndag. Och efter denna helg är jag snäppet lyckligare, faktiskt. (; Detta är mina fantastiska fynd!
 
 
En fantastsik söt skål!
 
 
 
Fint halsband.
 
 
 
Dog lite när jag hittade dom här fina tårtfaten <3
Ett grönt..
 
 
 
Och ett rosa (: LOVE!
 
 
 
10 pack lösögonfransar till billig peng, helt nya! (:
 
 
 
Sötaste glasögonfodralet!
 
 
 
En fin korg, tror det kan vara till sytillbehör, men jag ska ha den till mediciner m.m. (:
 
 
 
Söt regnjacka, har ju en men kunde inte motstå denna, den skrek som mitt namn! (;
 
 
 
Prickig liten topp (:
 
 
 
Randig liten blus (;
 
 
 
 
 
Denna kjol är så himla fin, bilden gör den inte riktigt rätta.
Men det är iaf en jättefin blå sammetskjol. Ska nog korta av den lite, tror jag (;
 
 
 
Var inte bara och secondhand-shoppade, utan vi slank in på frölunda torg på lite mat och då råkade vi gå in på indiska och jag bara råka shoppa lite där ochså, hittade en finfin tavellist som passade perfekt i vårt badrum till mina parfymer, och den var ju på rea på voliá! (:
 
 
 
Sen har jag ju denna fina lilla lampa, hittade den inte i helgen utan för några dagar
sen på emmaus. Så himla söt (;
 
Ja det var allt, såå nöjd! (: Blev verkligen en fyndar-helg! woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0